Sunday, January 30, 2011

gimik???

GIMIK....lima huruf yang tajam untuk aku terima.....terima kasih....lima huruf ini seperti SAMPAH yang menyekat aliran darah yang sedang mengalir dalam tubuh aku....OTAK aku perlukan darah!!!!setiap tindak-tanduk akan didahului dengan otak....dari otak datangnya AKAL!!!lima huruf ini asap beracun yang menyesakkan nafas aku!!!!aku perlukan oksigen!!!!aku tak perlukan asap racun ini!!!!oksigen untuk OTAK aku!!!!otak aku perlukan oksigen dan darah!!!sama seperti kuala lumpur...bandar besar....SAMPAH yang menyekat aliran sungai gombak dan sungai klang akan menyebabkan kuala lumpur banjir!!!!kalau kuala lumpur penuh dengan asap beracun, kota ini akan MATI!!!!hari ini kota seperti menangis....hujan belum tampakan tanda mahu reda...

masa untuk mandi.....

No comments:

Post a Comment