Monday, January 3, 2011

2011

tajuk koman giler....hehehehe
2011....selepas 2010....
tapi apa2 pun 2010 tahun yang baik untuk aku mulakan hidup baru....tapi aksi nakal tetap melekap ketat dalam diri aku...hahahaha...control itu nakal ok...??harus kawal !!!
januari 11 2010....aku buka kalender bukan sebagai orang satelit lagi....sori sabirin, saya undur diri....setahun setengah dengan setelit memang banyak yang saya belajar dan banyak saya MAKAN!!!!
giler gemok keje kat tempat awak....meeting kompom ada makan!!!
meja saya pun sangat dekat dengan tempat makanan!!!awak memang terbaik sabirin!!!
tapi saya mintak maaf....awk makan sisa budak2 aquarium!!!(geng yang mejany dalam satu bilik berkaca seperti aquarium!!!bilik saya!!!)
tapi awak sangat sayangkan saya sabirin....awak tak nak lepaskan saya kerja tempat lain....saya tak salahkan awk, itu salah saya...ok....genap setahun saya bayar!!!!!
sekarang genap setahun saya bukan lagi staff awak, saya rasa sangat merdeka....hehehe....dada saya rasa sangat lapang sejak awak lepaskan saya....takde la saya tercungap2 nak bayar yuran dengan sara hidup....alhamdulillah....
yang tengah sesak sekarang ni....ehem2...pointer!!!adehhhh.....steady la...jaga ok...jangan bagi drop!!!!
BUKAN SENANG NAK JADI SENANG!!!
benda tu selalu sangat orang pesan.....tolong la bagi pesanan yang terbaik!!!
adakah itu pesanan yang terbaik ????
bayangkan awak dari keluarga yang sangat susah....memang betol ungkapan itu buleh kita guna.....tapi kalau anda anak bos ytl???anak bos mydin??
sedetik....awak jadi seorang jutawan....adakah awak akan fikirkan mereka yang susah ???
kalau ada, awak patut jadi jutawan bukan mereka yang jutawan tika ini...hehehe....


ok...penat dah...mata dah ngantok

No comments:

Post a Comment